Trettondejunitvåtusennio

Hola, dagen har vart rätt seg men skön.. har inte bestått av så mycket annat än datorn.. jaja sådana dagar får man faktiskt ha ibland. Särkilt när det är sommarlov. Sen så har  faktiskt alla kvällar och dagar vart fulla med händelser så jag tycker det inte var mer än rätt att han en slapp dag med sen uppstigning, frukost framför tv:n, lunch framför datorn kl 4 och ett varmt bad med min härliga bok som snart är slut. Men.. såhär slö kan jag inte vara även på kvällen därför ska jag träffa min söta lilla vän Pulan :) här får ni bilder:

Nyinköpta armband från H&M. Alla småarmbanden kostade bara 10 kr tillsammans, fynd eller vad? Det stora armbandet kostade 29.50 kr. Dom är mer kolsvarta i verkligheten, ganska neotrala men piffar upp.

Ny plånbok från Accent om det stavas så.. eller om det heter så. Haha, också ett fynd och nice för mig som bhövde en nya STOR plånbok. Kostade 149 kr ursprungliga priset var 249 kr :)

Ha det så bra!
Nu ska jag gå och möta Pulan, vi ska äta glass ur glas och mysa framför en film! :)
//hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback