Underbart.

Hejsan svejsan!
Jag vet, en alldeles för stor lucka i tiden sedan jag bloggade förra gången. Jaja, hur som helst har jag fått en efterlängtad systemkamera som jag fotat en massa med och eftersom jag inte orkar skriva någon lång biografi om vad jag gjort så lägger jag in bilder. Vill bara säga att mitt sommarlov hitintills vart superbra och det kommer bara bli ännu bättre. Varsegoda!











Bild 1&2 Nationaldag i Stan med Elsa
Bild 3,4&5 trevlig dag med Annie
Bild 6&7 Liten fotorunda med Kindofjohanna
Bild 8&9 Storebrors Student
Bild 10&11 Fotorunda/promenad på Drottningholm med Kindofjohanna

Tack och hej, leverpastej!
//hanna

Kommentarer
Johanna Thedéen

Hahahaha, med Kindofjohanna xD Yeah, that's me (;

2009-06-12 @ 19:27:27
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback