Freitag

Hallojsan. Min fredag har sett ut såhär:

Skola, svenska och jag vet flera böcker jag vill läsa nu efter alla bra presentioner. Bild, kollage helt okej. Bättre än händer vart fall.. Lunch, So i datasalen. mycket seriöst från min sida. Några harklingar där. Gympa, volleyboll. Värdelös sport där man bara får ont i händerna och aramarna blir röda som julgranskulor.

Emmsi Pemmis på eftermiddagen, om någon är trög så säger jag det igen x).
Sen gick jag hem, åt middag

smarrig musselsoppa, bilden kanske inte lockar men det är som att gå in på en italiensk resturang och det ångar av värme från soppan :)

Sen kom min prinsessa och vi hade en mysig kväll här
 

smarrig smothie.


Det var min fredag det!
Hur har eran varit?

Kramar
//hanna

Kommentarer
Emma

hahah neej! vad srjag ser ut xD

2009-03-14 @ 11:42:27
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
molly

aaaaahhh, gud vad gott med musselsoppa!!!

2009-03-19 @ 17:40:10
URL: http://mollina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback