Hola senirota, jag pratar inte spanska

Hejhej, Jag har vart hemma ett tag,  så det är inte mer än rätt att jag skriver nu.
 Min resa var toppen och jag fick en massa kul skidåkning och mat under veckans lopp. Jag orkar inte berätta mer men ni får gärna fråga.

Idag hade vi oförberett test i franska, inte så kul men eftersom ingen gjorde höjdarsuccsé var det nog inte så farligt.
Igår, var jag med Annie och på söndagen med. Det var verkligen på tiden och vi hade jättekul. Du är så underbar! :D
Första dagen efter loven är alltid så sega men idag vart det bättre som sagt.. eller vadå som sagt? Hanna vad menar du med det? Haha jag vet faktiskt inte.

Jag orkar tyvär inte blogga mer nu, men jag kan säga att jag är jätteglad över att träffa alla kompisar igen :)
Och jag längtar så att jag tror att jag snart inte klarar det till vår och sommar. Men mars ska ju påstås vara en början på våren men icke sa nicke, minst en månad tills man kan börja ha lite roligare kläder.

HA DET GÖTT IGELKÖTT!
//hanna

Kommentarer
Johanna Thedéen

Svar: nejj, smart-ass; märket heter Clinique ^^

2009-03-06 @ 19:09:37
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback