I fallen in love with your favourit song I'm gonna sing it all night long

Bonjour mes amis!

Jag har blivit kär i en låt. Den heter Willkomen och betyder som ni kanske ser välkommen på tyska. den är från en galet bra pjäs som heter Cabaret. Den såg jag förra söndagen eller för mindre än en vecka sen alltså på stadsteatern. Det var faktiskt en julklapp. Den var så otroligt bra och musiken och balettdansarna var så galet bra! Tur att vi har LP-skivan och filmen hemma. Grammofonen är min bäste vän nu för tiden.

Men rubrikens låt Dance with somebody med Mando Diao är inte lite bra heller.
Jag har mycket ärenden att göra men känner att jag inte kan fatta mågra beslut.
Jag har som några kanske vet gjort en lång "priolista" över allt det som jag VILL köpa under våren inför sommaren och våren. men men.. vi får se hur det blir med det. Nästa vecka ska jag fakitskt vara barnvakt två gånger så snart vågar man kanske bege sig in till staden för att köpa mina efterlängtade saker.

Har ni sett den här gamla bilden från sexan? Är den inte underbart charmig? Haha snacka om att mina tänder gått in.
Vårt hår är iallfall fixat av världens coolaste mamma. Som råkar vara Linas ;)

Ha en bra natt!
//hannapanna


Kommentarer
Johanna Thedéen

Svar: I know :D

2009-03-21 @ 10:19:14
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback