Och vem fan har bett om snö?

Tjoooooo!
Helgen är här och jag är glad. Fast jag hade vart ännu gladare om det inte hade vart vitt ute och snöstorm. Varför är vintern så sen nuförtiden? Tråkigt tycker jag.

Har haft riktigt sköna dagar den här veckan men nästa vecka blir det som vanligt igen.
I eftermiddags eller typ halva dagen var jag barnvakt åt mina barnvaktsbarn. Det var mysigt.
Mitt rum är inte vackert, här och där ligger kläder, träningskläder, skor, väskor, böcker skjalar, mjukiskläder o.s.v alltså är det nog dags att städa lite, men först ska jag se på ett helt galet roligt klipp på youtube.

Jag får se vad som händer i helgen ikväll ska jag iallfall vara med  Paula tror jag.
Men först blir det fredagsmiddag! :D

gammal bild

ha underbar fredag!
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback