Slumpen, fan vad cool den är.

Nu ska ni få ett brakarinlägg som ingen kommer orka läsa.
Men jag känner mig skyldig till det eftersom det bara blir ett kort skyldigt inlägg på fredagar hos emma eftersom hon har blogg.se som starsida så påminns jag om mitt dåliga smvete för den här fula och tråkiga bloggen. Anyway..

I lördags var det en ganska slapp dag, det enda "aktiva" jag gjorde var att gå en promenad med O.A och åt nörkräm.
 Sen när jag kom tillbaks från den börjad ejag hjälpa mamma med förbredelser till deras middag. På kvällen var jag serveringspersonal och det gick rikitgt bra fakitskt, och det var rätt kul för övning ger färdighet som allt annat. Och på det känade jag trehundra rikstaler.

Söndagen var jag med världens bästa Alice! äntligen, vi hade det mycket trevlig och gjorde riktigt goda sallader till lunch. Sen blev det promenad som bestog av spårvagn och gateu. Mums. Sen när hon gått på spårvagnen igen och jag var påväg hem träffade jag O.A och O.J! :D så hängde jag på dom och skrattade så att jag dog emma hos O.A. Mycket mycket kul. Tänk om inte vi hade träffats där just då så hade det aldrig hänt. Så himla coolt, tycler jag. Nån som håller med?

Måndag; staden med paula efter skolan. Barnvaktsbarnen var sjuka så jag var alltså ledig. Hittade en finfin halsduk med bollar för femtio kronor som skulle kostat hundrafemtio. Fynd! :) Sen åkte vi hem till Paulaplutt och gjorde matte och jag kollade på underbart fina bilder från olika tillfällen. Och jag villl inte ens tala om Paulas lillebror, det sötaste jag sett. Hans leende är en drog och han är helt underbar. Man blir helt och glad av hans tillvaro.

Tisdag, sjuk tennislektion och jag blev äntligen av med det där förbannade engelskaprojektet.

Onsdag, Notävling, rolig trots att vi torska. Men jävligt bra kämpat G!
Gympa, trmpet roligt man blir som en studsboll. Förköpte en tenniströja med charlotte och sofia. Så otroligt nödvändiga saker jag skriver(?)

Torsdag; jobbigaste dagen flöt på den med och avslutades med tennis av en galen tränare.

Ha det bra
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback