Den blomstertid nu kommer, men hallå, den är ju redan här!

Tjenaaaree.
Livet är underbart. Iallafall så har de här lediga dagarna vart det. Och vädret gör de ju inte precis sämre. Nu är det ju verkligen vår, ingen tvekan. Fast just idag så har det vart lite mer aprilväder d.v.s sol, regnn, moln, varmt, kallt. Hur som helst så ska jag ta och berätta för er vad som hänt.
Torsdag - ålstensbrasa + kompisar + tennis. Och egen brasa senare på kvällen
Fredag - Höll på lite i trädgården och sov ganska länge. Åkte sen in till stan med min lilla Emilia. Som har en dösnygg måsklänning! :D Jag köpte det här:

Skjorta/tunika, sjukt användbar och somrig! :)

En body
Båda från Gina Tricot :)

Emilia på tuben

Lördag - Superduperdag, med innehåll av göra lite inbjudningar + fota + sola + dricka te hos farmor och farfar + fotboll + tv ocjh lite annat skoj. skönt.

Fann denna lilla söta väska hemma hos farmor och snäll som hon är lät hon mig ta med den. Najs!

Söndag
-  Var i stan med O.J och Emilia :) (igen) denna gång fyndade jag verkligen! Och sånt gör en ju så glad! :)
Så det här följde med mig hem till min garderob:

Denna söta kofta/jacka och så här såg prislappen ut

:D Kap!

Najsiga spetstights :)
Och ta en titt på denna prislapp och tappa hakan!


På kvällen snackade jag med Annie och åt lite pizza med henne. Så tusans mysigt. Och vi hade i träffats på ett tag så det var underbart. En rikitg ängel är du!

Ha det bra! Det var min helg det :)
//hanna

Kommentarer
Michelle

Fiin blogg, besök min vettja :D / Michelle från glämstaa

2009-05-06 @ 20:25:51
URL: http://thousandnights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback