Ohh, girls they wanna have fun

Tjena mors.
Igår var jag med grisen Mands och luggade franska samt återupplevde de underbart roliga spelan på svt.se.. haha japp det var kul det. Se gjorde vi fruksallad med youghurt och sen var Mands tvungen att gå för hon skulle ju spela final!
Sen efter ett tag kom emma och vi gjorde oss klara inför matildas grillmys. Det var trevligt trots att jag fick lite ont i magen.. Sen gick jag faktiskt och la  mig ganska tidigt för jag va så trött. Sällan det händer.

Idag var jag i stan en stund med Pulan. Jag köpte jeans som ja verkligen behövde! Men sen skulle Paula iväg för dom skulle kolla på ett land i skärgården, åh skärgården, det är halva delen av mit hjärta. Hoppas dom köper det. I vilket fall gick jag hem och städa lite samt tittade på reprisen av robinson. Och så har jag suttit lite för mycket ramför facebook känner jag. Jag har iallafall börjat ta loss datorn från skärmen så att jag har det som en lap top.Mycket skönt fast då sitter man nog mer framför den. Iallafall jag.

Känns inte speciellt tungt med måndag imorgon faktiskt. Livet är rätt så härligt just nu. Det gäller bara att vara bra föreredd till franskaprovet på torsadg. Men det ska nog gå bra.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka somna någolunda tidigt.
Här är jeansen:

Nudie Jeans Co, tighta, strechtiga, snygga.
och..

ett par Cheep Monday, ganska ljusa, pösiga men ndå innåtsydda. Gilar dom verkliigen.

Knner mig faktiskt lite söt just nu men som vanligt är det på kvällen då ingen ser än.. hmm undra varför. Jag har fått till en perfekt knut men det ser inte alls lika bra ut på bild.. bajsigt.

Puss&Kram
//hanna

Kommentarer
Anonym

du är alltid söt!:)

2009-05-11 @ 17:24:40
hanna

aah tack så mycket :) vem det nu var som skrev det..<3

2009-05-11 @ 17:26:11
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-11 @ 17:42:16
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
AMILIA K

snygga jeans!

2009-05-12 @ 22:17:47
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Emelie - EmeliesPlace

snygga jeans :)

2009-05-13 @ 17:01:44
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback