Sweet.

Tjaaa, helgen var underbar med födelsedagsfirande hit och dit. Och fina presenter har jag också fått; allt mellan parfym och en rolig godisskål med motiv av nonstop. Igår, måndag var jag barnvakt och det gick faktiskt rätt så fort. Vi gick och fikade på Park påvägen hem från dagis, supermysigt! Jag åt en jättegod kärleksmums. Det var mums ;)
Sen satt vi och sjöng och klättrade på inredningen haha, vi såg även på piff och puff, oslagbart samarbete måste jag påpeka. På kvällen igår jag jag en jättemysigt kvällspromenad med Lisa i skogen som doftade av vårregnet. Lingonriset lyste grönt och luften var skön. Sen gick vi in till lisa och drack Jordgubb och Champnge-te! Hiih, de var gott. Vi åt även vindruvor och diskuterade elevens val. Vet inte om vi kom någon vart men trevligt var det! :)

Idag hade vi idrottsdag på Stora Mossens IP, vi började kvart i åtta och slutade typ elva. Det var helt okej, trots vädret så var det ganska lyckat. Efter att vi hade sprungit 800 meter blev man lättad och glad och vi började spela fotboll och stå på händer och bara trilla runt på planen. Trevligt. Sen var jag med Emma, Lina och Challan här :)..
Ett tag efter att de hade gått målade jag naglarna med en jättefin färg som heter Sweet, den var en av de sakerna som låg i den flådiga nessesären som jag fick av Mands, Emma, Emilia och Andrea, tack snälla sötisar! :)
På kvällen blev det titt på O.J:s underbara kattungar och liten kvällspromenad + träffa Elsa! Sen blev det prinsesstårta och te.


Nu ska jag gå och lägga mig. Och imorgon har jag studiedag, solong suckers!
//hanna :D


Kommentarer
JOHANNA THEDÉEN fotoblogg ;D<3

Myycket mat där xD

2009-05-20 @ 17:52:12
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Emma

Frågestund! ställ frågor vett ja :D

2009-05-22 @ 10:20:27
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
Emelie -EmeliesPlace

vilken fin färg på nagellacket :)

2009-05-24 @ 12:10:49
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback