Thank God it's Friday

Hejsan alla glada barn!
Om en exakt en vecka är my birthday, nice!
Idag var det nästan en helst vanlig fredag förutom att vi fick glass på So:n, Hade nåra psykfall, haha eller inte x) men några som läste psykologi på universitetet eller nått sånt bajs i släptåg. Jag var tvungen att vara deras lilla guid. Tack, Helena, Tack. Jaja. PÅ bilden blir jag faktiskt ganksa nöjd med min teckning (ett rum) i perspektiv. tror det eller ej. Men den kan bli bra. Det var väldigt varmt också. Det gillar jag.

Tyvärr blev det ingen träff med Annie ikväll eftersom hennes suprice inte skulle fungera när det blåste såhär mycket. Så vi har förskutit det till senare. Nu ska jag gå ner till mina parrents.
Rubriken är en film för som som inte vet.

Ha de'!
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback