HT 08

Idag är det sista dagen på sommarlovet, inget sommar väder har vi här inte. Men men, man kan ha mysigt inne.

Igår kväll var det sista kvällen man inte behövde tänka på tider och den "firade" jag med att sova över hos min roligaste och bästa vän Anna. Först gick vi och hyrde film på boxx, filmkjedjan var det mycket bättre innan boxx köpte dom. sen gick vi till statoil och köpte lite saker, eller anna e så jävla nyttig den ungen så hon köpte frukt medans jag åt godis. Vi såg film heartbreakkid med Ben Stiller och Malin Åkerman som är svensk ;). Den var rolig men inte nån höjdare. Den får tre och ett halvt smulltron. Sen gjorde vi ansiktsmasker.Eller gjorde och gjorde vi hade färdiga jag hade en strawberry nånting som man kan köpa på h&m och åhlens typ överallt. och anna hade en lermask fråån olive på tub som verkade va skitbra. men jag tror att det där med anskitsmask är ganska mycket en myt eller att man inbillar sej att det hjälper.  Men det var skönt, borde göra oftare. Sen drack vi te och åt blåbärspaj med vaniljglass som annas mamma hade gjort. vi satt och planerade ett jätteroligt framträdande vi ska göra i skolan ¨ån gång. eller det måste det. vi skrattade redan åt det. Sen vid två började vi gå och lägga oss. Sen låg vi och snacka om massor med roliga minnen.HAHAHAH!

Sen idag gick vi upp vid tio, jag ville att anna skulle väcka mej när hon vakna för jag skulle egentligen vara med emma men hon hade gymnastik mellan ett och fyra som hon inte visste. men det kändes mer som att klockan var sju, jaja. Jag måste vänja mej till imorrn men då börjar jag ändå 10. SEn åt vi frukost och körde vår roliga yrkeslek. Sen vid kvart över ellva klädde vi på oss och sen gjorde vi manikyr. Sen gjorde vi ritvikgubbar. vi e lite barnsliga haha. Och sen spelade vi in en film. Den blev faktiskt bra, det är en dokumentär om Kristin Anderhagen, I en kvinnas fotspår haha. Anna e en så grymt bra skådespelerska hon och calle flygare är som gjorda för varann. Sen cykla jag hem och åt massor med varma pankakor så jag fick lite ont i magen men de har gått över. Och nu sitter jag här och bloggar och tittar ut på det tråkiga vädret.Go o glad kexchoklad.

Kommentarer
hedvig

jäklar! du kör på nyttigt hanna! haha ;) nänä men sålänge det är sommarlov får man äta hur mkt man vill! i vanliga fall oxå! för man lever ju bara en gång! ;)

2008-08-21 @ 19:48:15
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
hanna

japp always :D

2008-08-21 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback