Slut på det roliga

I övermorrn börjar skolan igen vilket inte ska bli så kul. Jo förresten ska det bli kul att träffa alla kompisar man inte sett på hela sommaren. och sen ska det bli ganska kul att se alla små sexor som känner sej stora. Och då skulle du säkert seja; Du va ju precis lika liten förra året och då tyckte sjuorna att ni va lika små. Men hallå se på dom vissa ser ju ut att komma direkt från dagis -Du svarar; men det sejer ni bara för att ni tycker att ni är så stora när ni redan gått ett år i äppelviken. Men nej, seriöst här se på dom. vissa alltså jag vill inte vara dum eller så men dom e ju verkligen pluttar. Jaja sådär kan man hålla på hur länge som helst.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ikväll ska jag sova över med min käre vän Anna och
imorgon ska jag träffa Emma som jag inte träffat sen grekland! Sen börjar skolan *suck*

Ha det gott, igelkott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback