Tillbaks från ALLT, ALLT gick så fort

Hej nu är sommar i princip slut och det suger. Men jag har haft världens bästa sommar det e nog därför tiden gått så fort "underbart är kort".

Igår (12/8)
 Kom jag hem från glämsta sommarläger och jag vill bara en sak; Tillbaka. mitt andra år på denna underbara plats var verkligen bäst. Och jag ska utan tvekan åka tillbaks nästa år och året därefter...
Jag sitter här och lyssnar på tears in heaven och börjar tänka på våra mysiga nattningar med simon som spelade gittar och våra tre låtar som vi sjöng om och om igen, wonderwall, when you said nothing at all och halelujah. och sen den här då. snyft jag saknar er <3

trots det dåliga vädret hade vi alltid kul och i det bästa rummet kunde man ju inte ha tråkigt direkt. Saknar er redan
PUSS OCH KRAM SKUMBANAN.


Kommentarer
molly

låter jättehärligt! vad var det för slags läger?

puss!

2008-08-13 @ 18:41:32
URL: http://mollina.blogg.se/
hanna

aa det var toppen, judiskt sommarkollo på barnensö

2008-08-13 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback