Adrenalinkick

Tja jag är på strålande humör trots att det är onsdag och har en stor engelskaläxa framför mig. Idag, precis faktiskt hade vi innabandymatch i tuneringen! Och fyfan vad kul det var! Förra året åkte vi ut i förtsa matchen mot F men i år så vann vi den. Iofs var det mot sexorna så dte var en självklarhet att vi vann *ego*.. men herregud vad pinsamt det blivit annars. Man märkte du hur de försökt toppa laget och hur de koncentrerade sig. De började tillochmed med ett extra poäng men vi tog hem seger med 2-1.
Nu ska man inte ta ut segern i förskott som man säger för vår nästa match är på måndag och denna gång mot jämnåriga. Men om jag blev så taggad idag mot sexorna hur taggad kommer jag inte bli sen då?
Och tack världens bästa hejarklack :D

Idag är det nobelldagen och det blir en av mina favorit rätter till midag! :)
Matteprovet idag gick så där, menmen matte är ju ett svagt ämne för mig så man får va nöjd. Man kan inte göra bättre än sitt bästa. På franskaprovet fick jag trés trés bien vilket betyder mycket mycket bra och det tolkar jag som ett vg. Haha jag borde inte fått ett vg om jag rättade men eftersom vi hare n så bra lärare så ska man va glad.

Nej nu måste jag gå och fixa en massa.. bilden passar inte men den kan vara kul ändå!
Mors!
//hanna


Kommentarer
emilia

åh, den där bilden kommer ju från när jag sov över hos dig! :)

2008-12-11 @ 18:29:00
URL: http://enrosenknopp.blogg.se/
Hanna

japp! :)

2008-12-11 @ 18:33:36
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback