Det skiftar mellan att dansa på rosor och spikmatta

Hej!
Nu har  jag inte bloggat på ett tag. Som ni säkert märkt.
Jag har faktiskt inte haft tid eller jo det har jag, men när jag väl haft det har jag inte haft någon lust.
Men nu har jag det igen. Blev lite rädd där nästan.
Veckan har vart ganska vanlig. Jag har ganska mycket kul att berätta. Men en del tråkigt också.
Jag berättar de roliga; min bästa kompis har fått en lillebror Gustav! :)
Jag träffade min kusin från skåne förra helgen av en ren slump, trevligt!
Mina kompisars kärleksliv går som på rälls, ska inte säga för mycket.
Vi har sjukt bra sammanhållning i klassen, har haft det ett ganska långt tag nu oifs.
Tennisen började son vanligt den här veckan igen.
Det var julmarknad förra söndagen på Ålstensgatan och vår klass känade in 7200 och lite mer! det gick jättebra och det var otroligt mysigt. efteråt gick jag hem till paula med anna o tova.

Jag sa att jag inte skulle berätta de tråkiga men när jag ändå håller på kan jag ju berätta;
Jag saknar snön!
Det är lågkonjuktur, vilket betyder att vi kommer få mindre julklappar i år.
Det är mycket i skolan.
Matten är ganska svår och vi har ett prov på onsdagen som min lärare inte sagt ett pip om. Vi har varken fått papper att öva på eller något där det ståår vad som vi ska kunna.
Jag har för många att köpa julklappar till.
Robin åkte ut ur idol. han som var bäst!
Jag är stressad över ett Soarbete i skolan. Om grekisk mytologi som enbart handlar om påhitt och overkligheter.

Nog om vad jag tycker, idag var jag med emma. Det var ovanligt mysigt :)
Till middag åt jag mammas jättegoda lasange.
På kvällen belv det inget speciellt, ganska skönt. Men blev ganska irreterad på min familj men det har gått över nu.
Idag i skolan, fick vi faktiskt vara i datasalen två lektioner. Vi fick sluta tidigare p.g.a att lärarna skulle på julbord så min älskade jumpalektion gick bort. Jaja jag tänker inte berätta mer nu då blir inlägget för lååångt. Det blir det iallafall, haha.

Ha det bra
//hanna

Kommentarer
JOJO

Du kan alltid fråga mig om matte, för jag är sämst på det XD

2008-12-06 @ 18:03:31
URL: http://anywayday.blogg.se/
Hanna

haha

2008-12-06 @ 18:06:55
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback