En femhundralapp på ett silferfat

Hejsan svejsan.
Jag har faktiskt inte haft tid till bloggen på senare tid. Tro det eller ej, jag sitter ju rätt mycket vid datorn när jag är hemma men fingrarna glider in på facebook istället.

Juldagen: Jag gick upp rätt sent och träffade emma. Vi var här och sen när hon skulle gå hem gick jag med henne en kort stund. På kvällen utförde jag traditionernas tradition hemma hos farmor med alla kusiner. Farmor som heter eva har namsdag och julafton och födelsedag i ett kör. Därför firade vi den, det var faktiskt ovanligt trevligt och förhoppningsvis så har mina kusiner mognat lite. Jag hoppas det håller i sig och att dom inte var snälla bara för att det är jul.
Vi spelade kort och åt, dansade och pratade! :) Sen fick varje barnbarn en fastklistrad femhundralapp på ett silverfat av farmor och farfar inslaget. Det roliga var att ingen av mina kusiner är speciellt "schtekiga" om man kallar det så, haha. Jag blev iallafall toppenglad.

Igår( annandag jul)
Var jag i stan med hedvig på julrea. Jävligt mycket folk men jag fick ialf en tröja bytt i storlek som jag fick i julklapp och köpte en tröja på Topshop. Jag hoppas att jag gillar den.. jag tvekar nästan lite.

På kvällen hade jag oerhört kul. Jag var med johanna, haha. Ni tycker säkert att jag är med henne hela tiden men vi har faktiskt bara träffats en gång sen förra fredagen.. duktigt haha.
Vi spelade Lips som var en av hennes roliga julklappar. Och gash vad det var skoj! :)
Vi knäppte också lite på hennes superfina systemkamera, tjafsade med hennes storebror och hans kompis haha. DOm fick "små utbrott" om man ska vara liten i mun. Jag tycker iallafall väldigt mycket om johanna och inget mer med det!

Nu ska jag träffa annapanna, så hejdå!
Bilder kommer senare..

Ha det bra
//hanna

Kommentarer
Jojo

Haha, bra förklaring xD "små utbrott" I love you, Hanna :D<3

2008-12-27 @ 11:50:09
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Hanna

hihi, love you too!

2008-12-27 @ 19:51:20
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback