Jag rimmar i flera timmar

Snart kommer johanna så det här får bli ett ganska kort men sammafattat inlägg;
Jag har stått i köket hela dagen och bakat och pysslat.
Pepparkakor, lussebullar, knäck och gjort spritts på mina pepparkakor. Alltsammans blev bra från början till slut :)
Under dagen hann jag gå gå en kall på promenad, enasam den här gången. Jag träffade hanna och O.J av slumpen! :)
trevlig trevligt. Vi lekte lite med hannas systemkamera. Skratt..

Igår gjorde jag typ ingenting tror jag.. jo jag pysslade och gjorde fina julkort. Slog in det sisat paketet och gjorde rim. Har bara kommit på tre än så länge. De andra kommer väl snart. På kvällen var jag med paula och fick min julklapp av henne. Vi såg på heybaberiba som faktiskt gick på tv och drack te med julvakat till :)

Här kommer bilderna från olika saker:





Ha det bra
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback