Så det kan gå

Hej! jag har inte bloggat på länge.. eller jo i onsdags men jag har inte orkat berätta så mycket. Först vill jag bara säga grattis till min lilla sockerkringla emilia som fyllde år i måndags. GRATTIS!
I torsdags var det ganska segt i skolan.. men ändå inte så jobbigt. Efter skolan följde Eirik och Paula med mig hem fast jag sa att dom inte kunde det.. jaja vi var här en stund och sen så skulle jag gå tll stora mossen för att möta upp mina barnvaktsbarns mamma. Vi gick till deras dagis och hämtade dom. Sen så pratade vi lite om vanor och sånt. Det gick väldigt fort och sen när jag kom hem hade varken jag eller Lina någonting att göra så vi gick en prommenad och äntligen fick jag träffa hennes urgulliga lillebror Gustav! vilken lite plutt han var :).
Sen på fredagen var det riktigt kul i skolan. I allafall på svenskan, då vi spelade teater och eftersom jag och emilia. Och hanna o amanda gick in ganska hårt för det så var det roligt. Sen så var det hk och "provet" gick väl helt okej.. men min grupp höll jag på att lacka sönder på. Sen på so:n såg vi en rolig film som man kunde kommentera mycket åt, haha.
Och sen mitt favoritämne jumpa, vi spelade innebandy eftersom tuneringen pågår. Det gick ganska bra, men jag fattar inte att jag duger till att vara med i laget. Jaja sen så var jag med emma och på kvällen hos gustav. Där blev det mycket skratt :D.

Ha det bra
//hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback