Bästa helgen med bästa tjejen <3

I helgen (fredag till söndag) var jag på annies land på arkösund. det var helt perfekt, som ett drömlandställe tycker jag. man kunde göra typ allt kul .på dagarna åkte vi vattenskidor, målade om, hoppa studdsmatta, körde båt, spelade kort mohahah, åt glass, och mycket mycket mer. vatten skidor e nog bland det roligaste jag gjort. jag hade lyssnat på alla instruktioner och tips från olika personer och erfarenheter och på det  sjätte försöket efter att vart jätte nära på att komma upp men trillat precis innan, kom jag upp och åkte as långt! :D jag klarade gustavs(annies pappa) och oskar(annies lillebrors) test 1. en sväng där man var tvungen att hålla emot asmkt och test 2.svallvågorna och då klarade jag alla utom den sista då sa det plurr. men shit vilken känsla när man åkte och vad glad man blev när man klarade åka så länge. andra gången gick det lika bra ;). vi skulle åkt weikboard också men vi hann inte det ska vi göra nästa gång. men den vedeldade bastun hade tyvär brunnit ut när vi kom upp och hackade tänder. när vi målade om blev vi helt vita från topp till tå haha i håret, på händerna, på föttera, benen och kläderna.   

Annie westerholm du är helt underbar, älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback