Hur ska jag göra?

Asså jag hatar mitt hår som alla redan vet, men nu vill jag få det lååångt. och eftersom jag inte klippt mej på ett år så e det ganska slitet men det syns bara när jag plattar det. men för att komma till sak så hur ska jagh göra? jag vill ha det långt och inte klippa det men eftersom det är slitet behöver det klippas och slitet hår växar inge bra :S??

skriv en kommenttar på hur jag ska göra, men det e smart att klippa det på sommarlovet så att det hinner växa lite tills skolan börjar. här e lite bilder på hur mitt hår kanske kommer se ut som långt ;)

                                                                                           

Kommentarer
Johanna 6c

Woho, en riktig Tyra Banks kommer vi få i Äppelviken :)

2008-06-16 @ 16:58:54
hanna

aaa, eller inte men jag vill iaf få så långt hår som hon har på bilden :D.. om det nu kommer att gå

2008-06-16 @ 20:00:46
Johanna 6c

Kommer säkert bli fint :)<3 Kolla gärna min blogg :D

2008-06-16 @ 23:27:19
URL: http://bloggjojo.blogg.se/
olivia

gör en hårförlängning:D

2008-06-17 @ 23:01:55
URL: http://ollisch.blogg.se/
hedvig

men ditt hår e ju så fint hanna! du ska vara glad att du har tjokt lockigt hår! vi måste träffas snart! puss på dig älskling! <3 du jag fick aldrig stellas nummer.

2008-06-22 @ 16:23:37
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Anonym

ha kvar som du har, du kommer inte passa i långt

2008-06-23 @ 20:20:56
hanna

till olivia: haha njaa jag vet nte riktigt om det e en bra idé.. men ack ändå :)



hedvig: nejdå ditt e så fint och smidigt - änglahår!<3 aa vi måste ses puss



till dden anonyma personen: det kul att ni är ärliga men får man fråga vem du e?? :/

2008-06-25 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback