Måndag... zzz

tjo idag var jag rätt trött från helgen. men eftersom jag måste gå kvart i åtta med gustavs tidiga vanor så tvingade jag upp mej själv. dagen gick som vanligt och när vi skulle ha musik så var vår käre leo sjuk *inget ovanligt*. så då hade vi håltimme, skööönt. sen på svenskan hade vi läslektion i vår extremt tråkiga bok. JAG SOMNADE. och då menar jag det på riktigt, jag la ifrån mej boken efter att ha läst efektivt i boken i en timme OBS! inte sant. men jag la mej ner på bäken med händerna över huvudet på ngt konstigt sett och aa sen somnade jag av tystnaden och uttråkighet. sen flöt dagen på och efter skolan va jag med eirik, gustav och anna en liten stund. och ännu en gång gick jag sällskap med min trogne granne hem :P. sen var jag bara hemma och gjorde lite saker.

imorrn e det sexornas dag och lärarna har bestämt att vi ska ha sjukamp på solvik :S, vi som ville bestämma men aja sport e ju kul så man säger ju inte nej. och vår klass ska fan vinna! inte för att jag tror att vi kommer det. efter dagen som börjar nio och slutar ett så ska jag och nåra andra bada! :) hoppas det blir lika varmt i morrn.

see yah puuuuus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback