Onsdag!

JIPPIE!! jag tror att det håller på att bli bättre väder :). och det är bra, särskilt bra är det för helgens skull då jag sak segla fre-sön här i trevliga mälaren. idag köpte jag ett seglarställ*! yes äntligen
*= seglarställ= regnbyxor och jacka va bättre slag som är anpassade för segling. fast jag vill ju inte att det ska regna när jag seglar men aja nu vet ni iallafall. när jag ändå var i stan passade jag på att köpa mera saker. det är alltid kul med nytt i garderoben. aja nu måste jag nog läsa på i min döööttrissta bok Björn.
pussar hanna!

Kommentarer
Johanna.. (6C)

Hehe. jag älskar björn! (L) (ehh, har aldrig läst den, men så gullig titel) :D

2008-05-21 @ 20:18:59
amanda

haha typiskt dej johanna XD

2008-05-22 @ 18:31:19
URL: http://amaaandah.blogg.se
Johanna.. (6C)

jaja.. hehe, älskar ju bjööörrrnnn :D
Och min snygga djävulsfjäril, som är lite enfärgad..

2008-05-22 @ 21:36:32
hanna

öhh, du älskar den nog inte om du är tvungen att läsa den.. :/

2008-05-23 @ 13:04:37
Johanna.. (6C)

kanske inte. men älskar titeln iaf.. till skillnad från våran titel "Kyrkdjävulen".. det låter i och för sig spännande.. men rolig är den inte..

2008-05-23 @ 14:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback