Tisdag, femtiotalsdag

idag var det femtiotalsdag, det var rätt kul faktiskt. många var utklädda och fixade vart en av dom var jag. det var lite synd bara att vår gumpalektion gick bort men livet går vidare :P, istället fick vi se på en fullspeckad show; med dans, komik, trolleri och sång. temadagen var anordnad av kompisstödjarna i nian. ikväll ska jag segla, jippie! och det ska jag göra hela helgen också! :D idag var gustav väldigt feminin, det var skojsigt. jag sminkade honom :) se bild nedan.
//PUSSAR FRÅN HANNA        
BILDER FRÅN DAGEN:
image2 image10
vår lilla fjåååtitizz gustav :P                                                                          tönt-gustav och schteek-eirik

image6 image11
schteek-eirik ;)                                                                                    emilia o anna <3

image7  image12
jag, fast lite sne :(                                                                              stella o hedvig älsklingar

image8  image9
dem                                                                                                      simon

Kommentarer
Anonym

haahah hanna vad jag ser knäpp ut ..

2008-05-29 @ 21:22:15
hanna

nää det gör du inte, inte för att jag vet vem det är och det e ju taskigt om jag gissar att det e nån haha

2008-07-03 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback