Big Diff?

Tja som alla har tjatat om eller fortfarande gör så har skolfotona kommit som alla gått och väntat på sen dagen vi tog dom. Jag ska vara ganska nöjd med båda bilderna tror jag. Jag kunde ju ha varit mycket sämre än vad jag blev. Förra året exempelvis. På ensambilden blev mitt huvud ganska snett eftersom fotografen hela tiden sa åt mig hur jag skulle sitta och böja på huvdet och ner med hakan samtidigt som jag skulle upp med pannan osv.. På klassbilden ser det lite ut som att jag står och kollar snett på någon. Nej ajabaja Hanna vi ska inte vara så självkritiska! Jag måste iallafall säga att de flesta nästan alla har ändrat utseende under det här året. Alla ser mycket äldre och längre ut. Utom jag då som inte växt en milimeter på hela året. Min längd ligger och förblir säkert på 1.56. Inte mycket att komma med va? Nu menar jag inte till alla er som är kortare att det är något fel. Ni kommer ju att bli längre det vet ni ju, och en till liten bonus är att alla jag känner som är korta är väldigt snälla! :) Jaja om vi ska återgå till det jag pratade om så är jag lika lång som Emilia när jag har klackar, vi har alltid varit lika långa och vägt precis samma och hela rasket. Men hon är nu 1.65(!) herrejösses snart måste min kropp börja röra på sig det ändå som har växt är fötterna..en fin 39. Hoppas det slutar här.

Här är ialf förra året och årets bild, se skildnaden! Jag vet att det inte är så bra skärpa eftersom jag tagit bild på bild.







Ni kan säkert gissa vilket som är nytt och gammalt..?

Ha det bra
//hanna

Kommentarer
Julia

Du blev ju jättebra! Och gud vad mycket äldre du ser ut nu, verkligen :)

2008-11-11 @ 19:08:35
URL: http://juliaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback