Friday i'm in love

Tja på er, hur har eran fredag varit? min var bra.
Jag började dagen med att ha sovmorgon och gick till café ålsten/gateu och käka frukost med älsklingarna.
Jag åt en ost och skinkmacka med annat gott på och en stor varm choklad med grädde.
Skolan började med HK med Stina! :) (nott) och vi lagade "matig tomatsoppa" den var iofs ganska god men jag hade precis ätit frukost liksom.. men men bara att bita ihop.
Sen var de bara So och jumpa kvar. So:n gick som en dans i datasalen där jag och några fler var eftersom den bokade klassen hade ställt in det. Sen jumpa och så var den dagen över. Gick som vanligt hem till emma efteråt och hon hjälpte mig med designen, blev ganska dålig, vi höll på för länge och vi har inte riktigt samma smak :/.. jaja tack ändå Emma! :)
Sen åt vi mackor och spelade in nåra roliga musikvideos. Sen gick jag hem, städade mitt rum och åt tacos.
Sen fick jag äntligen tag min sockertopp Paula och kila hem till henne. Vi åt supergod strachatellglass hur det nu stavas, såg på idol provade en massa klackskor och snackade. Sen gick vi å mötte eirik och gustav. Random ?
Och nu sitter jag här.. ska snart sova tror jag.

Puss o kram
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback