Hej mitt vinterland nu är jag här

Tja fyfan vad jag saknat bloggen! Och ni har säkert saknat mitt skrivande också? ;)
Nu ska jag skriva så att det blir hål i tangentbordet. Först av allt vill jag säga att jag älskar snön! Den gör allt mycket gladare tycker jag. Jag blev så himla glad som jag blir varge år när första riktiga snön har kommit (så det täcker tak, allt gräs och grenar o sånt). Som ni märker är min wannabe blondinbella över och jag har brutit förbudet. Klarade fakttiskt två veckor utan datorn. Ialf bloggen, facebook och msn. Men jag var tvungen att kolla sltider och mailen en gång typ. Under tiden som jag inte bloggat har jag haft massor i skolan, ett flertal prov och mycket andra läxor. Vart på madagaskar 2, vart på sydpoolen med skolan, vart på johannas middag, vart otroligt förkyld, ätit massor med god mat och druckit massa te. Mer än så minns jag inte. Natten till idag sov jag över hos annie och på kvällen var jag hos molly. Det var kul, "Jag vet" sa  Mattias haha! :D Idag har jag spelat tennis, ätit luch på donken med daniel och typ tagit de lungt.. fikat lite. Gör jag något annat än äter? :S...
Just nu vill jag gå ut och leka i snön men kylan lockar mig inte. Och sen så är det kanske inte så kul att vara själv och jag tror inte att någon har störrre lust att se ut som fyra år med mig när man kan va inne i värmen och ha det skönt.
Helgen har gått i en rasande fart och imorogon ska jag till tandläkarn kl 09.00 för den som är intresserad.

Många blöta vinterpussar
//hanna



På väg till sydpoolen, sjukt misslyckad resa dit. Orkar inte förkjlara men vi åkte mer än vi var på badhuset.

Dagens lunch på donken.


Kommentarer
Johanna

Jag älskar skrattarn :)

2008-11-23 @ 19:44:50
URL: http://anywayday.blogg.se/
hanna

och jag älskar anywayday : )

2008-11-23 @ 20:30:28
URL: http://skrattarn.blogg.se/
emma

Nice Guys! hihi

2008-11-28 @ 15:29:23
URL: http://alltidemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback