Klockan tickar och här står jag

Hej, nu är det såhär att jag har en hel hög med mappar, böcker och papper jag behöver ta i tu med. Det kallas med amdra ord skolarbete. Som med andra ord kallas usch. Men usch har ingen betydelse idet här fallet. Usch kann gå och lägga sig under min säng för jag måste måste måste göra det här för att det ska gå bra i min framtid. Alltså kommer jag inte blogga på ett långt tag. Jag vill inte verka tråkig men bloggen prioreteras inte framför dethär. Jag kan inte garantera någonting men bloggen kan stå orörd på två veckor om jag klarar det.
Som tur är träffar jag ju de felsta av mina kompisar i skolan. Men ni andra får väl sms:a eller jag vet inte vad...?



Ha det så jätte bra, bättre än mig.
//hanna

Kommentarer
Johanna

Usch är en interjektion, haha :)

2008-11-10 @ 16:43:03
URL: http://anywayday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback