A couple of days

Hej hej, nu har jag en hel del att ta i tu med. Men det ska jag väl klara!
Jag börjar med fredag:
Jag hade en lika skön dag som jag trodde att den skulle bli. Rensakavsgrytan belv god och jag och Alice K lyckades än en gång :). Utvecklingssamtalet gick som en dans.. eller i allafall som en danskurs.
Efter skolan skulle jag vara med mina underbara vänner Anna och Lisa! :)
Men när utvecklingssamtalet var över och jag skulle få tag på dom hade anna inte sin mobil på sig och Lisa hade jag konstigt nog inte på nya mobilen. Ett okänt nummer had eringt mig under samtalet när jag hade ljudlöst och jag ringde självklart upp, i andra änden var det någon som busringde  och det var skrattretane det den pratade om. Det påminde om Anna men jag sa inget och la på. När jag nästan tappat hoppet att göra någonting med dom och istället trsaka hemmåt dyker två små muppar upp och fnissar. Ni förstår vilka jag menar.
Här är några bilder från hundpromenaden:




 
HAHAHA förlåt lisa men jag var bara tvungen :D
När vi kom in drack vi te och myste. Jag älskar lisas hus och hennes hund och henne själv förstås. Anna med för den delen. Men hon råkar inte bo där.
På kvällen var jag hemma och var allmänt osocial men det är man värd när det äntligen blivit höstlov.
Jag satt framför min självgjorda brasa och läste en bok om Istanbul. Dit beger jag mig nu på lovet.
brasan blev riktigt lyckad faktiskt.. man är ju ruttad ;)




Jag får nog sluta här så att det inte blir för långt men jag fortsätter så fort jag kan.

Ha' de
//hanna

Kommentarer
emma <3

ha,ha men Lisa då! <3

puss hanna

2008-11-02 @ 20:13:39
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
hanna

mm, jag tror inte att hon sett att jag la ut den :P

puss emma

2008-11-02 @ 20:16:13
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Lisa

joo, nu har jag.....;) usch asså:8

//Lisa<3

2008-11-04 @ 19:40:49
hanna

haha!

2008-11-04 @ 20:56:18
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback