En del grejor, you now?

Hej hej jag har inte uppdaterat mej på länge men det beror förstochfrämst på skolan. Det har vart så mycket saker men nu är det äntligen studiedag och sedan helg. Jag har iallafall köpt en ny kappa på h&m.
Den är fin jag kan lägga ut en bild senare. Vi hade skolfoto i tisdags också det gick nu väldigt dåligt jag sa till fotografen efter att ha fått se de första bilderna på datorn en gång och sedan bett om en ny gång att jag såg drågad ut på den bilden. Hon höll med. Haha a litle bit strange. Men det var väldigt svårt att sitta som hn ville det var hur komplicerat som helst och man ser säkert ut som en hygena med nackspärr. Jag lägger ut bilderna  när de kommer. Det längtar man till i en hel månad! :) Men sen blir man alltid lika besviken när de kommer igen. haha :(
Jaja nu ska jag äta middag snart tror jag.

 Jag är en hårig boll!

See you later aligator


//hanna

Kommentarer
Lisa

Skita snygg blogg du gjort va.... nu kan jag följa alla dina handlingar;);)

Puss och kram älskling!!!!

2008-10-02 @ 22:37:19
hanna

tack, japp det kan du göra ;)

Älskar dej med, puss

2008-10-02 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback