Halloween

Tja, nu är de inte långt kvar tills jag drar iväg till turkiet! :) Det ska bli jätteskönt och jag ska köpa massor med roliga saker, och komma hem med massor med spännande bilder.
Men en grej som ska bli lite tråkigt är att jag missar den typ roligaste "högtiden" på hela året, halloween. Man får massor med gratis godis, och sen så är det bara kul att sminka upp sig och klä ut sig helt galet! :D Jag 'lskar att klä ut mig hur barnsligt det än verkar. Men men.. blir faktiskt räddad i nöden av Olivia som ska ha halloweenfest helgen efter! :) det var faktiskt ett tag sen jag "firade" det.. jag råkar alltid vara någon annan stans än hemma.
Jag har kvar alla roliga lösnäsor och vampyrtänder! MOHAHHAHA. Och en instruktion till sminkining av en äkta häxa!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ringa någon trevlig vän och sätta på en trevlig film :).
Det ger sig.. Om någon är intresserad så var jag med Sofia och Charlotte idag. Mycket trevligt.

Ha det gött, igelkött!
//hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback