Händer, fötter och Hedvig


Hej hej nu har  söndagen också gått vilket betyder att det snart är skola igen! :(  men  jag kan berätta för er vad jag hunnit göra under denna helg...
Lördag: Emma har sovit över hos mig, vilket var väldans mysigt. Vi såg på greas på kvällen den är så sjukt bra älskar den verkligen. Emma hade gymnastik kl. 09.00 och åkte ifrån mej 08.40 efter att vi gått upp kl. 08.00! på en lördag! jaja det var lika bra då hinner man ta vara mer på dagen.. Efter att Emma åkt satte jag mej vid datorn lite och sen åkte jag till stan med Anna. I stan köpte jag ett par jumpaskort (för utomhusbruk) av märket nike, ett par jättemysiga vantar från ginatricot av läder med flees innuti :). Och några tandborstar på apotket till tandställningen.

På kvällen var jag dödstrött när jag skulle laga mat och sedan äta den. Men jag gick som planerat till Heddas filmkväll iallafall. Jag blev piggare just innan jag skulle gå av adrenalinet tror jag. Det var kul... vi orkade så klart inte förlja alla reglerna efter punkt och procka som skolan kommit på om utekvällar.

Söndag: Idag var jag väldigt trött när jag vaknade, jag undrar om det berodde på drinken Molly och Hedda hade mixat ihop igår..höhö anyway så gick jag upp och åt frukost och bytte om och fick till ovanlighetens skull skuts till tennisen eftersom pappa skulle åka och träna. Vi hade en vikarie.. eftersom det var storm ute och Annie vi skuts hem så fick jag åka med dem.

Sen vid två kom Hedda hem till mig... Vi hade otroligt mysigt med regn och rusk utanför väggarna. Vi drack te och åt chokladpudding! smaskens! Sen hjälpte Hedda mig med gesignen på min blogg. Jag är så dålig på allt det där som man måste göra själv med HTML och allt sådant. Tack så mycket :) Hon är ingen männinska hon är en ängel <3

Älskar er alla som var med i detta inlägg, även dom som jag inte skrivit namnen på hos Hedda.

Puss //hanna

Kommentarer
molly

åh, så fint det har blitt!:D

2008-10-06 @ 19:40:08
URL: http://mollina.blogg.se/
hanna

man tackar så mycket! :D

2008-10-06 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback