Studiernas dag som blev perfekt

Hej hej idag hade vi studie dag men jag ängnade mej inte riktigt till att studera. Nej, jag var med Emma istället!
Vid ellva var jag hos emma redan så var vi hemma hos henne ett tag, hon åt frukost när jag kom.
Sen vid tolv kanske så gick vi ut och tog massor med fina lövbilder med våra kameror. På vägen tillbaka tog vi varsin smothie på Parkkonditori. Sen gick vi hem till emma igen och överförde alla bilder och gjorde lunch. Det blev keldas tomatsoppa med pasta och vitlöksbaguette. mums! Sen gjorde vi inte så mycket men efter ett tag satte vi igång med en kladdkakesmet. Sen såg vi lite roliga klipp på youtube, åt lite av kakan och gick sedan hem och hämta cykeln för att åka ner till pizzeriavedugnen i alvik. För att där äta middag med pappa och Daniel.
Nu tycker ni säkert att det låter som att jag bara äter på dagarna men jag har gjort mer saker emellan måltiderna än vad jag skrivit! Snart kommer nog Emma som ska sova här.

Puss //hanna










Kommentarer
molly

finfina bilder!

2008-10-03 @ 20:30:47
URL: http://mollina.blogg.se/
hanna

tack :)

2008-10-03 @ 20:31:45
Johanna

haha, vitlöksbröd för hela bunten :D

2008-10-04 @ 09:11:04
URL: http://anywayday.blogg.se/
hanna

alltid! ;D

2008-10-04 @ 09:14:02
Lisa

åhh, vilka söta bilder....

:)

2008-10-13 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback