This is the life

Tjenare, sitter här och lyssnar på This is the life med Amy maccdonald. Den är väl allt bra får man säga!
Idag var jag hos tandläkarn istan innan skolan. Det gick väl bra, det blev guld denna gång. (på gummisnoddarna som sitter på själva klossarna eller vad man säger. Tyvär gick jag miste om min sovmorgon men  det är bara att bita ihop och gå vidare.
Jag hann tyvär till skolan med att bara missa en kvart av lektionen. Jaja nästa gång kommer jag missa mera för då ska jag dit en halvtimma senare. I skolan flöt allt på som vanligt. Vi fick tillbaka våra prov tre veckor efter att vi gjorde dom typ! Lite seg eller vad? Det gick väl hyfsat fick som alla andra. Ska vara nöjd men det är svårt, det är dom ämnena jag har svårast för och alltså är svårast. MATTE OCH NO! jag har inte särskilt svårt för No men det är jävligt tråkigt i vissa fall och då pallar man inte lyssna och då blir det sedan svårt.
Efter skolan var jag med anna som alla andra måndagar.
Nu är jag jävligt trött efteraom jag inte sovit så bra senaste dagarna.

Ha det gött, igelkött

/hanna

Kommentarer
Johanna

Måste se din guldtandställning, haha!

Kom ihåg när jag hjälpte dig med matteläxan, två matteproffs va de då ju xD

2008-10-13 @ 19:37:27
URL: http://anywayday.blogg.se/
Anonym

haha jag sög ju

2008-10-13 @ 20:03:27
Johanna

Närå!

2008-10-14 @ 20:33:46
URL: http://anywayday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback