Bryan Adams

Tja, är det bara jag som älskar hans lite hesa risiga röst. Men som är så sjukt bra! Jag önskar att jag hade levt då han var som störst... Men det var ju ett tag sen. Mina två favoriter är, Summer of 69 och Heaven. Dem är inte så lika men jag älskar båda verkligen särskilt det i början av heaven; Oh thinking about our younger years.. asså låten är typ en sånhär typsik tryckar låt som man hade på discona i femman och sånt så när refrängen kommer känner man verkligen igen den, men jag har aldrig tänkt på hur bra den faktiskt är så om ni inte har hört den gå in på youtube direkt!

                                                                              
                                            

//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback