I en Grön Lund

Igår var jag på grönan hela dagen med Anna, Lisa & Amanda. Det var väldns kul,  men det bästa utav allt var det var alldelles gratis för oss! Annas mamma hade fått fyra gratisbiljetter där det ingick åkband, inträde och sockervadd! Tack!
Vi åkte allt mn kan tänka sej och mellan tio o tolv så var det bara för dom med VIP som kunde va där så då var det knappt nån kö alls. Jag klarade iallafall mitt mål, frittfall tilt. Och det var sjukt kul.. jag tänkte liksom innan om jag vågar åka det vågr jag åka allt.. men jag hade redan åkt allt innan haha. Men det bästa är typ att man ser hela stockholm i sex sekunder innan dom släpper ner en... man ser typ hur långt bort som helst globen, stadshuset, riddarfjärden, söder m.m

Sen på kvällen sov Anna,Amanda o Lisa över hos mej som planerat. Det  var jättemysigt. Vi hade massor med ljus och skålar med olika saker i... Amanda var alldelles konstig på natten vi visste inte om hon sov eller var vaken, för hon satte sej upp och pratde iland och gjorde jätte konstiga rörelser. och varge gång jag satte på en ringsignalpå min mobil som heter thirller så satte hon sej up som en blixt och när vi stängde av den trillade hon ner död på kudden. hahhahah. så jag o Anna blev skiträdda där i min mörka källare med lisa som var typ oväckbar.

Kommentarer
Amanda

Haha,läskigt! ja kommer ju inte ihåg nånting!! =S =P

2008-09-24 @ 21:38:12
hanna

ja skitläskig jag och anna typ höll omvarann för att inte börja lipa! :D

2008-09-24 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback