Kommer aldrig glömma

Jag vet att det var ett tag sen nu men när kylan kryper sej fram i september och man är tvungen att byta bort sommartäcket till ett tjockare börjar jag längta tillbaks till grekland med emma. Det var så härligt att det är helt sanslöst. Men nu ska jag inte prata om det l'ängre, ni får se nåra av bilderna istället...
                                                                              


                                                                                 


        


  



                                                                               



        
Älskar dej emma                                          

Kommentarer
jonathan Spjuth (noas kompis från London)

Var va det här någonstans?



HÄLSNINGAR FRON



Jonathan Spjuth (noas kompis från London)

2008-09-25 @ 20:00:49
Anonym

aha tja! hur hitta du min blogg? :)

det var i grekland, paros och antiparos.

hur är de med dej?

2008-09-25 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback