Saturday

Idag har jag haft en riktigt skön dag,

Jag sover till ca 10.30 och går därmed upp och ner för att äta frukost.
Efter frukosten sitter hela familjen och snackar resplaner...
Sen fortsätter dagen med att jag sitter ramför datorn med en film och ritar... lite barnsligt men så skönt.
Jag tar ett långt bad och äter lunch,
På seneftermiddagen när jag hunnit se två filmer och ritat mycket kläder går jag ut i det kalla, höstiga septembervädret för att plocka plommon.
Jag funderade sedan på att baka en kaka men det var mycket som sa att det inte var en bra idé att göra när jag var ensam hemma.(duktig på att baka) nott.
SEn när min bror kommit hem lagar vi en utsökt lördagmiddag, bestående av antrikott, klyftpotatis med vitlökssmör och sallad. Det smakade toppen!
Kan man toppa en sånhär dag bättre än spendera kvällen med sin käraste v'än Anna? Nej, iallafall kom jag inte på något så jag bjöd hit henne. Vi hade som banligt jättekul och skratta tills vi grät.

Många skratt/ Hanna








                                                                                     





                                                                                     




                                                                                     

Kommentarer
Anonym

haha, snygg bild

2008-09-14 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback