To Bad

Hejsan hoppsan lillebror!

Jag har många saker att vara arg för...

1. Igår belv jag typ nobbad av min tennistränare! Hon sa att jag skulle byta grupp för att jag inte var tillräckligt bra, och att jag behövde öva mer på grunderna innan jag gick vidare. Så jag fick en tid kl sju till åtta på kvällen istället vilket jag inte vill alls. Plus att jag inte känner nån i den gruppen. men det e bästa tränarn..
Okej nu kan gissa vad ni tänker; Men om du inte är tillräckligt säker kanske du ska byta det var väl inte så konstig?
Men saken är att jag nästan är lika bra som dom andra i min grupp dom har spelat mycket längre än mej men jag har kommit upp på den nivån fort. Och varför blev jag då plaserad där från början? Men det värsta utavallt va att hon frågade om jag tyckte det var okej? Jag blev så jävla arg när hon bara föreslog(eller bad mej) att byta och sen om hon frågar om jag tycker det är okej? Nej, vad tror hon egentligen. Jag grät inombords resten av träningen typ, kändes ju inte så kul att va där då... Men trots allt berömde hon mig as mycket under lektionen...

2. Jag har skitmycket läxor som bara ligger och väntar på att jag ska sätta igång me dom... I franska ska jag kunna skriva en hel text och ha med " han är ingengör för peugeot"... och nästa vecka ska vi ha två prov i fysik o matte!!

3. Det blir bara mörkare och mörkare för varge dag som går och vädret blir bara tråkigare och tråkigare...

4. Min ekonomi är dålig...

/hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback