Bara för att jag är så jävla påhittig!

Amen tja. Jag har inte bloggat sen i måndags jag vet. Men det har inte funnits tid. Nu ska ni iallfall få höra hur mina dagar sett ut:
Tisdag: första dagen efter lovet, lite flummig. Iallafall på svenskan brevid Emilia. Japp, du vet nog vad ;)
Sen tennis, najs. Sen hem och plugga en sista gång till Förarintygsprovet. Sen gjorde jag det, och lyckades också. Nu är det bekräftat att jag kan! Woho, jag blev iallfall asglad och lättad att bli av med skiten och är nu nöjd.

Onsdag: Typ halvdag iochmed att vi hade volleybolltunering i skolan! OCh förihelvete vad kul det var! :D det bästa med skolan är helt klart Gympan, och sen tuneringarna på e! Suveränt! Våra grymma tjejer kom på en stolt femteplatsare. Jag tycker vi är bäst iallfall! Jag är inte bra, men det är så sjukt kul och man taggar till och får värsta adrenalinkickarna. Gick sen hem till Mands och pratade om gamla romanser från låg- och mellanstadiet. Hahahaha! Vad mycket sjuka saker man gjort i sina dar!

Torsdag: Seeeeeg dag, alltså gjorde jag dden till en riktigt flumm- och sjungdag! :D KULKULKUL! Jag har skrattat så himla mycket och bara lekt runt och varit helt konstig. Härligt. Men sånna dagar kan man bara ha ibland. Idag var en sån dag. Efter Tennisen gick jag och sofia hit. Det var kul.

Sorry föringa bilder! Hoppas ni överlever!
Rubriken är för att jag är så fantasilös


Nemen titta här kom det en bild iallfall. Den trillade ner från himlen. Bilden är från frankrike, höstlov 07 tror jag. Åh Frankrike, typ världens bästa land. Najs.
När jag väl börjat prata igen kan jag berätta att det ska bli kul att vara med Emmsi Pemmsi imorgon efter skolan. De va ett tag sen!

Nej nu måste jag sova!  Puss på er!
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback