Bara för att vi är vi.

Hej på er!
Middagen hos Emma igår var mysig. (de blir iochförsig förregår eftersom klockan är efter midnatt) vi ritade också kläder och det har jag faktiskt hyfsad talang för! Men om man kastar en blick på Emmas papper ger man bara irån sig en lätt suck och fortsätter färglägga klänningarna man drömmer med i in i det nostalgiska sommarlovet. Jaja, sen skulle iallafall Emmaiväg på annat håll och jag gick hem till ett folktomt hus. Placerade mig framför datorn med en telefon i hopp om att hitta någon att spendera kvällen med. (det lter som att jag hade ganska tråkigt, men inte alls inte alls) efter lite om och men så gick allt i lås och O.J och Mandsi kom hit och vi hade mycket skoj! Vi såg på första Pippifilmen, helt klart min favoritfilm och sen hade vi teaparty och sedan blev det American Beauty. Sen blev det pratpratprat, sen jämföra muskler mitt i natten samt köra nittiogradersställning längst. Mycket normalt ;). Sen sov vi och åt brunch bestående av pankakor med banan och glass och sedan hoppa studsmatta. Sen hamande vi i sängen igen, segade oss. Sen tog vi oss samman och åkte in till lilla västermalmsgallerian och Ö&B. HAHA! I princip gjorde vi ingenting på hela dagen. Fett med najs!

Sen slank jag in hos Mands nåra minuter och gick sedan hem och gjorde min och bror mins paradrätt. Den blev ovanligt lyckad idag! :) Sedan blev det bästis! Vi såg på Robinsson och fortsatte att rita kläder :9 hihi. Och så fick jag massage, det bästa gud har åstadkommit! Sen blev Emma den tråkmånsen väldigt trött så jag cyklade hem och nu sitter jag här och bestämde just att imorgon/idag söndag iallafall ska bli en klassisk söndag. Lite plugg, prommenad, bloggande, fotande och mys. GÖTT!



Bilder, ja som ni borde se.

Nu ska jag sussa!
Pusspuss
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback