Det finns så mycket att titta på när sommaren kommit till oss..

Hallå där köp blåbär!
Nu har jag alldeles för mycket att ta igen här min lilla blogg. Det mesta får ersättas med bilder:
På fredagen var jag med bästis emmsi pemmsi, vi var rikitgt våriga vi, oc fikade på park, satt ute, gick hem och studsade. kulkulkul. Varmtvarmtvarmt. Kväll, kusin från Skåne kom. Sminkade brorsa till en studentskiva och åt glass och drack Orangina.

Rast, med emilia och pulan (Paula bakom mobilen)

Hallonsoda och chokladbiskvi, GOTT!




Lördag
Jag och kusin vitamin hoppar stusmatta, tog typ inga bilder den dagen.


Söndag, lämnade kusin på flygplats, sov länge, snackade, plantagen, farmor farfar, trädgård, Paula & Tova, och senare Amanda, Hanna och O.J.På kvällen störskön prommenad med Mandsi Pandsi :)

Träskor! Bara ben! Ja!

Planterade, den här fina blomman.. och lite annat tissel och tassel i trädgården. Älskar våren!



Nej nu orkar jag varken skriva eller lägga in fler bilder. Jag får fortsätta en annan gång. Kort sammanfattning; Jag älskar våren, värmen och solen.
Puss
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback