Spring, spring




Hejsan svejsan kapriofolgren(bilden) och den luktar så ofantligt gott sen när dne slår ut. Men det är riktigt fint ute nu med. Det har börjat bli grön och blommigt. Grannarnas körsbärsträd blommar och det är så galet fint. Som i körsbärsdalen i bröderna lejonhjärta.
Idag har jag vart i skolan och på So:n vare ganska skönt för då satt alla bakom varsin laptop och man fick titta på en flummig film. Sen på franskan så fick vi sluta tjugo min tidigare och hade därför bara en halvtimmas lektion. Sen på svenskan såg vi bara på film typ och filmen är så jävla bra! Billy Elliot. jag älsar den och huvudkaraktären är så galet bra på att steppa. Åhh kulkul. Matte fick vi bara skriva lite saker till föräldramötete typ.
Sen tennis och så vidare. Nu ska jag göra matteläxa och sen äta. Au revoir!
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback