Spruckna jeans, havet och en skateboard

Tja! Nu är jag tillbaka och jag är inte var nån annanstans än i underbara bästa Skåne! Åh vad det är härligt där och våren har kommit mycket längre där nere i söder. Men själklart är det najs att vara tillbaka. Under de fyra mycket trevliga dagarna gjorde vi allt mellan att spela fotboll, lekte med hund, äta glass, åka skateboard, partade, gick prommenader, åt godis, letade ägg, såg på tv och citerade Hem till Midggård. Och mycket mycket mer. Eftersom att mina grymma kusiner bor vid havet så har jag fått riktigt fina bilder också. En dag, det var på långfredagen sprack mina älskade jeans när jag skulle hjula sa det kkkkkkkkccccchhhss och sen hjula jag igen och då blev den större. Sen skulle Noa lära mig att stå på huvud och då blev den ännu lite större. HAHAHAH! Men jag vägrar slänga dom jag får isället börja köra dom med tunikor, dom är ju väldigt tighta så man kan ju ha dom som typ leggings. Och jag har kommit underfund med att dom är finfina att vika upp en liten bit tillsammans med mina nya converse. Jag kan inte berätta mer än såhär för då orkar varken någon läsa det och det kommer bara bli fler och fler slarvfel som jag inte orkar rätta till.

Här kommer bilder iallfall:










Det går inte att förklara med bilder trots att dom är ganska fina. Skåne är en känsla. Och den känslan är så jävla skön.
Och efetrsom det har vart sol varje dag så är jag faktiskt smått som smått lite solbränd i ansiktet och lite här o där.
 
Ha de gött
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback