www.skrattarn.blogg.se

Tjaaa!
Jag har haft en strålande dag, med min grymma klass. Eller vi hade bild också, men det var inte så där jättekul. Inget wow precis. Men det var väl okej. Iallafall så är jag hos emma nu efter en väldigt rolig men svettig gympalektion. Jag ska äta här, får se vad jag gör sen.

Anyway så fyller min blogg ett helt år idag! WOW! Exakt sjuttonde april 2008 gjorde jag den här helt fantastiska bloggen. Eller inte. Jaja, fråga mig inte hr jag kom på namnet. Men grattis säger iallfall jag!
Ha det så bra! Puss
//hanna

Kommentarer
Johanna Thedéen

Svar: Hahaha, jadu, de vore de! Plocka fram 10.000 ur fickan bara ^^ Haha :)

Förresten, jag har hittat en snygg dator nu, någon Compaq.

2009-04-17 @ 21:31:45
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback