En av två

Hej på er, idag är  det näst sista riktiga lovdagen. (onsdag innehåller iofs bara upprop i en timmes tid eller liknande).
Igår kväll var det mycket trevligt, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men jag säger mysigt, mörkt och bad får ni nöja er med det. När jag kom hem var jag så svinigt hungrig så jag rostade bröd och åt te och placerade naturligtvis min lilla kropp framför datorn. Sen blev det faktiskt en tidig kväll, väldigt skönt.


Jävligt gott med te och rostade mackor sent på kvällen

Idag började jag dagen med ett varmt bubbelbad, sen tror jag att jag ska träffa niklas och kanske någon mer, lite halft oklart när det gäller honom ;)... jaja, men nu måste jags täda och ta hand om min rena tvätt och sånt trisst. Men allt kan inte vara kul här i livet!  Nu ska jag få en massa saker gjorda, och där med basta! Det är ju alltid lika skönt efteråt.

Ha en bra dag så länge
//hannapannalingonkanna

Kommentarer
N00B

hanna och niklas sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G

2009-08-17 @ 18:07:27
hanna

haha verkligen... noot din noob :)

2009-08-17 @ 19:24:53
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback