Good morning sunshine

Hejhopp! Vilken fin dag. Solen skiner ich fåglarna kvittrar. Eller inte, mest grannens borrmaskin som låter men men här ska vi nte klaga. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på eftersom dom jag typ hade bestämt med inte svarar. Det är iofs lite mitt fel men det löser sig. Haha, det där förklarar ingenting och gör bara att ni börjar tänka att den där skrattarn verkar vara en aning konstig. Jaja, vad mer har jag egentligen att skriva? Nej inte mycket.. jag återkommer nog under dagen eller kvällen med ett till inlägg. Forsätt gå in och läs, jag lovar dig att du kommer se något nytt!


Bild från Båstad

Apropå sunshine förresten så köpte jag en Little miss Sunshine-tjocktröja på en outlet i småland för ettpar veckor sen. Den kostade hälften så mycket och är väldigt mysig. Dom som känner mig kommer nog få se en hel del av den! ;)

Puss och kram
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback