L som i Lördag

Hejsan svejsan!

Idag sov jag också länge, alltid lika skönt. Jag tog ett bad och åt en god frukost. Sen efter lite fram och tillbaka om vad jag skulle göra under dagen träffade jag Emilia och Matilda F. Vi åkte till stan och gjorde lite ärenden samt fikade. Jag fick äntligen min efterlängtade Converse-väska köpt! Den är snygg, användbar och rymlig. Den funkar till skolan, handbagage när man reser eller bara om man ska sova över hos polarn. Alltså en väldigt najsig väska! :) Och som grädde på moset var det den sista! Jag hade en riktig tur att just den typen jag ville ha fanns kvar.

Sen åkte jag hem, satte mig framför denna sak och värmde senare mat åt mig som jag åt framför Simpsons. Nu sitter jag framför favoritserien Family Guy och skriver i väntan på att två av favoriterna ska komma hit för att förgylla denna lördagkväll. Det kommer nog bli najz.
 
Här är lite bilder från dagen med Jojan igår, kvällens outfit och vbilder från dagen + två inköp.

Johanna framför datorn

Himmel

Jojans snygga cykel

Jag vet att bilden är dimmig men jag tycker det är coolt, man får liksom en bra blick av motivet samtidigt som det inte är glasklart.. På bilden är iallafall en tunika jag köpte på Greklandsresan.


Till det hade jag ett bar slitna, ljusa lite större jeans i herrmodell &...

...mina nya rosa tygskor från Lacoste. Coola eller vad? :)

Jag hemma hos Emilia, jag langar en glad pose as usual ;)

Milis på tuben

Matilda :)

Söt Emilia :D

Vi med våra grymt goda smoothies.


Väskan

Ja det där var nog det jag hade att erbjuda för denna gång, nu blir Alladin och Sockerdricka med Mands och O.J! :)
Ha en trevlig kväll!
//hannapannalingonkanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback