Sommarkvällar med vårat gäng, ut i stadens simbassäng!

Rubrik ur låten Skönt å va naken.
Hej det var väldigt vad det var länge sen jag lämnade ett står på den här lilla bloggen. Jag har faktiskt vart hemma och haft tillgång till dator på olika ställen under sommaren men av säkerhetsskäl inte berättat det och på den vägen inte orkar blogga. Men nu är jag iallafall hemma efter denna fullspäckade, otroligt roliga sommar! Den har vart grym! Men än är den inte slut, nej nej, ett par dar kvar och dom ska jag leva upp till max!

Idag sov jag ut i nya spröda lakan, var med Johanna T var vi bakade kladdkaka och hon började på lite omdesigning till bloggen min eftersom jag satt upp löftet att börja blogg minst varje dag är det ju kul att börja med att den är fin. Men ni får inte tro att den är klar inte. Finare ska den bli! Tack än så länge Jojan :) Jag kan ju inte lova att det där löftet kommer hålla speciellt länge av tidigare erfarenhet kan jag redan nu säga det. Men men, jag kan ju iallafall ge det en chans. Tjata gärna, skriv en arg kommentar så får jag glöd att skriva! Nu ikväll var jag med några av de bästa och såg en grymt läskig film hemma hos Emilia med diverse bästa vänner. Mycket mycket trevligt!


Nu ska jag gå och lägga mig!
Ha det toppen och börja gå in regelbundet för nu ska det allt bli regelbundet igen! Så det så!
Puss //hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback