En förfärlig sommarlängtan

VÅR VÅR SOMMAR SOMMAR!
Det är det ända som rör sig i mitt huvud. Jag ä så trött på den hän förbannat tråkiga vintern.
Jag har aldrig vart såhär sesongsbytesnödig som nu.
Jag verkligen längtar! Och man blir ju inte mer upppiggad när man kollar i mobilen eller i almernackan och ser att det bara är den 11/2.. jag vill att det ska bli MAJ MAJ MÅNE JAG KAN LURA DIG TILL SKÅNE! Den femte och nästan härligaste månaden på hela året.. förutom självaste sommarmånaderna med sol, värme, bad och glass. Och kompisar naturligtvis. Segling, sena kvällar, Inga tider att passa, sova hur länge man vill och mycket, mycket, mycket mer.

Det är ju inte speciellt många som inte gillar sommaren heller.. så varför kan man bara inte skita i de här gråa månaderna.. det räcker nu! jag orkar inte mer.
Och alla som fyller år fram till maj kan ju få fylla år under sommaren istället eller envisa sig med sina födelsedagar och ha en stor trevlig fest och lysa upp med!

Om de här månaderna inte går fort så kommer jag att lägga mig i ide och vakna av majsolen mot mitt fönster.

//hanna


Kommentarer
Leonora

Hoppas du får en underbar dag :)

allt väl?

2009-02-13 @ 10:10:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback